Naturvänliga veckan börjar i maj.

Inspirationsträff med Naturskyddsföreningen!

Den 2:a maj klockan 15.00 hälsar vi i Naturskyddsföreningen ALLA välkomna till en inspirationsträff på Hoverbergets topp.

Vårt mål är att hälsa våren välkommen, att inleda naturvänliga veckan samt att prata om vad vi som förening arbetar med och vad vi vill åstadkomma inom den närmaste tiden.

Ordföranden håller tal och en frontförfattare inom naturskildring och motståndsestetik kommer att presenteras med uppläsning och introduktion. Barn är särskilt välkomna, och skattjakt och upptäcktsfärd utlovas!

Vi kommer att grilla, mat att grilla kommer att finnas. Transport till och från Hoverberget kommer att finnas tillgänglig för den som vill.

Anmäl er till:

Hugo Ström,

Telefon: 073- 806 49 49

E-post: hugosbrev@gmail.com

Anmälan kan också göras till någon annan i styrelsen. Kontaktuppgifter finns ovan.

OBS! ANMÄL ER SENAST TORSDAG 30:e APRIL!